Volvo FE Electric je v Münchnu predal prvo popolnoma električno tovorno vozilo serijske proizvodnje. Vozilo je namenjeno izboljšanju čistosti zraka in zmanjšanju hrupa v prometu. Volvo FE Electric je opremljen s kotalnim prekucnikom MEILLER KIPPER RL18 in je za münchensko družbo za ravnanje z odpadki (AWM) prvi popolnoma električni tovornjak in prvi te vrste v Nemčiji.

Komunalno podjetje vozilo uporablja za odstranjevanje odpadkov po mestu in v reciklažnih centrih. Zahvaljujoč prilagodljivosti kotalnega prekucnika lahko e-tovornjak sprejme različne velikosti in tipe zabojnikov. Vozilo ima doseg približno 120 kilometrov, kar pomeni, da je 27-tonski tovornjak neodvisen na celotnem območju Münchna. Štiri litij-ionske baterije s po 50 kWh zagotavljajo potrebno energijo. E-tovornjak se lahko polni na dva načina. S polnjenjem z izmeničnim tokom z močjo do 22 kW ali, če je to treba storiti hitro, s polnjenjem z enosmernim tokom do 150 kW (Baterija se v tem primeru napolni v približno eni uri).
Leta 2012 so pri AWM začeli uporabljati primerljivo vozilo s kotalnim prekucnikom Meiller in z hibridno (diezel/elektro) tehnologijo podjetja Volvo Trucks. S tem so imeli zelo dobre izkušnje zato so se sedaj odločili za naslednji korak in vozni park dopolnili s popolnoma električnim tovornjakom.
Električni pogon zaradi nizke ravni hrupa in pogona brez vibracij izboljša tudi voznikovo delovno okolje. Polnjenje se izvaja bodisi na električnem omrežju ali na hitrih polnilnicah. Kapaciteta akumulatorja Volvovih serijskih električnih tovornjakov se lahko po potrebi prilagodi. Možni so dosegi do 300 kilometrov.
Nova pridobitev pri AWM pa navdušuje tudi z nadgradnjo. To je prekucnik RL 18 proizvajalca Meiller. Zahvaljujoč električnemu pogonu lahko odjem moči zdaj nadzorujejo in uporabljajo po potrebi. To pomeni, da odgon deluje samo takrat, ko je to resnično potrebno. Za upravljanje služi novi radijski daljinski upravljalnik Meiller i.s.a.r.-control 3. To voznikom omogoča, da kotalni prekucnik upravljajo z varne razdalje in imajo veliko boljši pregled. Zahvaljujoč popolnoma električnemu pogonu je delovanje tudi precej tišje, saj hidravlična črpalka deluje le, ko prekucnik dejansko obratuje. Prihranek energije posledično poveča doseg vozila.

Izvirni članek: